Weblog verslagje - Reisverslag uit Andros, Griekenland van Shanna Valk - WaarBenJij.nu Weblog verslagje - Reisverslag uit Andros, Griekenland van Shanna Valk - WaarBenJij.nu

Weblog verslagje

Door: Shanna

Blijf op de hoogte en volg Shanna

11 Juni 2014 | Griekenland, Andros

Hallo:).

Voor de weblog van Prinos Reizen heb ik een verslagje getypt over hoe een dag van mij als reisleider eruit ziet. Deze is geplaatst op de website en kunt u lezen via de onderstaande link.

http://www.prinosreizen.nl/weblog+uit+griekenland/weblog+andros/index.php

Jasas :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Andros

Shanna

Voor mijn stage ben ik vijf maanden op de Griekse Cycladen eilanden. Hier werk ik voor Prinos Reizen als reisleider.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 5272

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 30 September 2014

De Griekse Cycladen eilanden

Landen bezocht: